2013. október 17., csütörtök

Kamasz fiúk a Facebook-ról a rádióban. Ezt meg kell hallgatni!

Elkövettem azt a "hibát", hogy a mai edzés közben nem zenét, hanem rádiót kezdtem hallgatni. :-) Egyik kedvenc műsoromra kerestem rá: "Vendég a háznál", mr1 Kossuth Rádió. Először Böjte Csaba szerzetesről és a dévai gyerekotthonról szóló műsort hallgattam (október 17-i műsor), ami igazán lélekemelő és megható volt. Nem kifejezetten "cyber téma", de ezt is csak ajánlani tudom, a szülői szeretetről, annak fontosságáról nagyon szép gondolatok vannak benne. Aztán miután ennek vége lett rákerestem a pénteki adásra, amiben kamaszok szoktak beszélgetni. Ezt nagyon szeretem. Így találtam meg a címben emlegetett témát, amiben a pénteki műsor állandó szereplői közül csak a fiúk voltak a stúdióban és a Facebook-olással kapcsolatos tapasztalataikról és véleményükről beszéltek (11.33-ra kell kattintani). Hihetetlen klassz! Ajánlom mindenkinek! Annak is aki fent van a Fészen és annak is, aki nem! A - lányokkal kapcsolatos meglátásaikról szóló - második részen időnként hangosan nevettem! Hihetetlen jó meglátásaik vannak, okosak, jó fejek! Ezt a részt különösen érdemes meghallgatni a kamaszlányoknak is (szerintem). Mindenesetre, ha hazajön a nagy fiam megmutatom neki - ő is nagyon szereti ezt a műsort - biztos vagyok benne, hogy hatalmasakat fogunk nevetni és megint egy jót beszélgetünk majd!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése