2013. október 4., péntek

Az "iPad" helyzet fokozódik nálunk, vagyis a suliban

Említettem korábban, hogy a kisebb gyerekeim (általános) iskolájában az osztályokba iPad került. 3-3 darab. Lassan-lassan kiderül, hogy ezeket minden nap használják a gyerekek az órákon és emiatt folyamatosan kapom a jelzést az iskolából (természetesen a többi szülővel együtt), hogy ha lehetséges küldjük be a gyerekekkel az itthoni iPad-t, vagy valamilyen tabletet, okostelefont mert ezek nagyban segítik az órák megtartását... és kérik azt is, hogy töltsük le a megadott App-ket.

Photo: www.thedailybeast.com, "apple-announces-partnerships-to-publish-textbooks-on-the-ipad"

Mivel ez a dolog sokkal komolyabb mint amit én először gondoltam róla... vagyis, sokkal többet használják, nem is elég a 3 iPad, stb. Gondoltam megnézem már, hogy mi ez az egész?  Ez valami (teszt) program, vagy mi? Ki szervezi? Ki találja ki? Ki csinálja?  Milyen értékelés lesz és mikor? Na persze annak nagyon örültem volna, ha - mondjuk, mint szülőt - tájékoztatnak, vagy esetleg meg is kérdeznek, hogy szeretném-e ezt az egészet...
Eddig nem sok infót találtam... :-( de egy videót ideteszek ami tavasszal készült az egyik iskolában, ahol 2,5 hónapja(!) csinálták a programot, amikor a videó elkészült...
Paul Elementary iSchool, video

A jövő iskolája? Tulajdonképpen az én gyerekeimnek - lassan - inkább a jelen...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése