2013. július 19., péntek

8 ok amiért fontolóra vehetnénk, hogy otthagyjuk a Facebookot

Nem terveztem, hogy ma még írok... de pont ma jelent meg egy cikk az Indexen, vagyis a Velveten (ahol egyébként csak nagyon ritkán találok olyat, amit elolvasok) ami a FB témához kapcsolódik. A címe is sokat mondó, bár kicsit talán hatásvadász: "Ezért hagyja ott a Facebookot, de most azonnal" rákattintva természetesen el lehet olvasni. Engem nagyon érdekelt az eredeti cikk, ami alapján ez a Velvet írás született. Aki teheti olvassa el - szerintem érdemes - nekem legalábbis jobban stílusom mint a velvetes változat: "8 Reasons to Deactivate Your Facebook Account" , plusz van benne néhány dolog ami a magyar cikkben kicsit más.

Facebook, Facebook, Facebook... Kiapadhatatlan téma! Egy biztos, időnként én is elgondolkozom rajta, hogy meg kellene szüntetni a profilomat. Nem tetszik sok dolog és a cikkben lévő nyolcas listából a 3-as, 6-os és 8-as mindenképpen ezek közé tartozik. Aztán nagyon nem szeretem még, hogy állandóan változtatják a beállításokat és folyamatosan ellenőrizni kell, hogy éppen mi a helyzet, az sem tetszik továbbá, hogya a profilt megszüntetni nem is olyan egyszerű, vagyis, hogy "nehezített" pálya.... ja, és azt sem szeretem, hogy számomra nagyon "nyomulós" a FB stílusa és folyamatosan kapom az ezer üzenetet, hogy ki mit csinált éppen az idővonalán, vagy az enyémen és menjek már fel, mert különben "lemaradok" valamiről... :-S Szóval akad szép számmal amit nem szeretek... Most akkor fel kellene soroljam, hogy akkor miért is vagyok fent... Azt hiszem a két legfontosabb ok a következő: az egyik hogy érdekel ez az egész, vagyis hogy mi ez, főleg a gyerekeim miatt; a másik, hogy külföldön élve, nagyon megkönnyíti számomra, hogy kapcsolatban legyek az itthoniakkal: a családdal és a barátokkal.
Ezzel együtt érdemes megfontolni újra és újra, hogy maradunk-e, ha igen, akkor pedig, hogy mit teszünk fel.

1 megjegyzés:

  1. Hali, találam egy könyvet, amit sajnos nem olvastam, de az összefoglaló szerint idevág: Kim_John_Payne_Egyszerubb_gyermekkor_Hogyan_neveljunk_nyugodtabb_boldogabb_magabiztosabb_gyerekeket
    (a shopline-on akciós)

    VálaszTörlés